رویای خیس...
رویای خیس...
اینجا میان خیس ترین رویا نشسته ام و روی خیس ترین کاغذ می نویسم از اشک چشمان آفتاب که به خون کشید قلب آبی دریا را.....

اینجا فقط احساسم را می نویسم،

گاهی شاعر آیینی می شوم وگاهی عاشقانه هایم را برای خدا می نویسم،

اما همیشه خودم هستم.

پس لطفا نوشته هایم را بدون هیچ پیش داوری  بخوانید.

 ودر آخرمن از نقد های سازنده باآغوش باز استقبال میکنم.

    

      اینجا رویای خیس من وخدای من است...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت3:49---31 ارديبهشت 1392
سلامی چو لبخند شیرین صبح بر آفاق نورانی جانتان وبلاگت را دیدم و پسندیدمش خیلی مطالب وزینی داره یه سری به من بزن تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم مرسی

مهتاب
ساعت13:44---29 فروردين 1392
راسی نظر خصوصی ممنوعه...وبلاگو مطالعه بفرمایید بانووووووووبعد کام بدید بانو

مهتاب
ساعت13:42---29 فروردين 1392
دخملیییییییییی؟؟؟ای ناکس
منو بگو دوساعت مثه عصا قورت داده ها حرفیدم
چه خوب پس
خب اخه آقا بیشتر میاد ببین؟
آقا ی علوی آقای علوی آقا علوی اقای علوی
باشه باکمال میل من لینکت میکنم تو هم بااسم وبم دوست جونی


سوین
ساعت15:48---28 فروردين 1392


سوین
ساعت18:47---18 فروردين 1392
خب من با لوکس بلاگ حال نمیکنم!
یه جوریه
+چرا باید غحر کنم؟


سوین
ساعت11:40---16 فروردين 1392
چرا لینکـ شما یه جا بند نمیشه؟!!!

بلاگفا با لوکس بلاگ مشکل داره ایراد از وب منه؟
لینک میکنم باز میرم به پیوند ها میبینم نیس


سوین
ساعت20:38---15 فروردين 1392
بیلمیرم واللاه!!

+زیاده ینی؟؟!!
بابا من هنوز اول کارمه..بذار چن ماه بگذره رکورد روا رو میزنم


سوین
ساعت20:35---15 فروردين 1392


سوین
ساعت20:23---15 فروردين 1392
ظاهرا گفتن دیگه..!!

+نمیبینمـ لینکمو...پاسخ:لینک شدی استاد نزن منو!!!!!!!!!!!!!!!


سوین
ساعت17:00---15 فروردين 1392
آره خدایی این برنامه پوست از سرمون کند...!!



+اطاعت امر شد و لینکــ شدی...فدای تو گلم.


یسری
ساعت15:26---15 فروردين 1392
سلام خیلی خوشحالم که با تو دوست شدم لطف داری عزیزم
پاسخ:منم همین طور دوستم.


رقیه
ساعت21:05---13 فروردين 1392
سلام عزیزم با لینک شدی ممنون عزیزم!پاسخ:پل

ناصر غلامي
ساعت9:06---6 آذر 1391
سلام
خيلي عاليه ،نوشته ها وطراحي صفحه حس خوبي داره .موفق باشيد


sahra
ساعت21:11---9 آبان 1391
سلام
وبل عالی بوود
به وب منم یه سری بزن خوشحال میشم اگه دوست داشتی منو با اسم عشق زمینی هرگز لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم .ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 26 شهريور 1398 | 16:38 | علوی |

About
.............................................

این جا جایی برای چتر نیستِ،قبل از ورود چترها را ببندید و به دست باد بسپارید.....!!!
Menu
.............................................
Authors
.............................................
Link
.............................................

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای خیس... و آدرس rroyaiekhis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Blog Tags
.............................................
Theme Weblog
.............................................
Design
.............................................
Other
.............................................

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 29168
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1


Tiny Hand

ڪُد موس